1.
CONTROL INTERN
ens encarreguem
Revisió, gestió i implementació estratègica de les diverses mètriques establertes a l’empresa per tal d’optimitzar la presa de decisions.
Implementació analítica o de comptabilitat de costos, segons convingui a l’àrea de negoci de l’empresa, amb optimització del mètode.
Estudi i implementació de les eines de comptabilitat pressupostària necessàries segons l’empresa.
Planificació econòmica financera, plans de tresoreria i de viabilitat i suport al departament comptable.
Anàlisi i seguiment de l’endeutament de l’entitat, així com la seva optimització.
Gestió d’estocs: verificació, control, valoració i extracció de dades.
Anàlisi, disseny, desenvolupament i implementació de les TIC/software (circuits de gestió i d’administració).
Anàlisi d’eficàcia i eficiència en els processos productius de l’empresa, tant de productes físics, com de serveis.
Anàlisi de seguiment de tresoreria.
Control intern
Processos concursals
Desenvolupament del teu negoci
Desenvolupament de recursos humans
EL PARTNER DEL TEU NEGOCI. EXPERTS EN SERVEIS DE CONSULTORIA PER PIMES
EL PARTNER DEL TEU NEGOCI
EXPERTS EN SERVEIS DE CONSULTORIA PER PIMES